Bra helg, jobbig vecka

Hade en väldans fin helg med Filippa på besök, vin- och öldrickeri, "En god Idéhistoria" med Josefin och Jesper och lite finbesök från Lund i form av Ellen Arpi. Även en god torsdag förra veckan med häng och fylla i Lund med Maxyboi och hans vän Elmer.

Men med en god helg kommer även en pissig vecka. Har väldigt mycket att göra och har dessutom dragit på mig en riktig skitförkylning, samtidigt som jag skall prestera så bra som möjligt på nya jobbet. Asakul. Så jag knarkar ner mig med alvedon och vitaminöverdoser och hoppas på bättre väder, friskhet och en lika fin kommande helg.

 

Max

Max
 
Elmer
 
Elmer
 
Oskar
 
Max
 
Vin och ost

Arpi
 
En god idéhistoria!
 
Arpi
 
En god idéhistoria!
 
Star Trek + Star Trek-dansen
 
Tjejerna med kändisarna
 
Brudaaaar
 
Filippa och lilla tungan

Kommentarer
Postat av: filippa

åååh fint! haha 1. käkar du alvedon?! du äter ju inte piller, du ska ju leva på naturen eller? 2. fann max och elmer varandra pga långt hår???

Svar: 1. haha jag var illa tvungen, hade feber igår och skulle jobba idag så jag tänkte det skulle hjälpa och jag blev faktiskt av med den. men det hör ju till ovanligheterna!2. jag tror nästan deras historia är sådan ja, är relativt säker på att det var kärlek vid första ögonkastet. till varandras hår då givetvis.
oskr

2012-09-19 @ 23:45:28
URL: http://benjy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0