LNDN CLLNG

Har srsly haft en utav de värsta dagarna på länge. Att gå upp klockan sex på morgonen, ta sig till skolan och sedan sitta i fem timmar och skriva nationellt prov kan nog vara den värsta tortyren som existerar. Efter fem timmars fullständig koncentration (ja, jag satt hela provtiden) var min hjärna helt tom, helt jävla tom på ord. När jag sedan pratade stockade sig orden och jag stammade, endast för att min hjärna inte lyckades koppla rätt med min mun. Jag har knappt något minne av vad jag skrev om, vilka argument jag hade för min sak och knappt vad min sak var. Det var, helt seriöst, det värsta prov jag någonsin skrivit.

Resten av kvällen kommer bestå av te, Bach, Bukowski, bad och saker som inte kräver vidare hjärnkapacitet.
Här kommer lite bilder från London och jag behöver nog inte beskriva hur mycket jag längtar tillbaka.
London är en fantastisk stad och i den bor en fantastisk Frida.


Krimskramset är slut och vintageaffärerna är stängda i Camden Market


Stort vitt hus, måhända Westminster Abbey


Hotellrummets utsikt mot hotellets bakgård


Tilda och Frida på bussen innan de dumpade av mig ensam i London vid Oxford Circus,
trots vetskapen om att det var första gången jag var i London



Dalston Kingsland


Dalston Kingsland


Kärlek i Dalston Kingsland


Natt, Victoria Station


Brixton, mathefukz


Ja, allt är ju inte skoj i Englad, so FTP FOU SHIZZLEZZZZZ mer bilder kommer när jag orkar!

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha du får oss att låta som världens hemskaste personer :((

btw är det det vita huset houses of parliament, där viktiga beslut fattas. ska på klassresa dit på fredag lol

puss saknar dig!

2010-11-17 @ 22:09:13
URL: http://cherours.blogg.se/
Postat av: oskr

haha okej, fint, jag blandade ihop alla de där kända byggnaderna när jag var där, men det var ett fint och stort hus. saknar dig, kom hem snart

2010-11-20 @ 02:25:03
URL: http://thegoodwork.blogg.se/
Postat av: rebecka

gud ja! så äckligt. Jag har verkligen aning vad jag skrev egentligen. Adrenalinet var så högt att jag liksom bara skrev utan att riktigt reflektera. gud. orkar inte.

Haha, nej du var så fin så! Sa inget dumt. Det var trevligt. det var verkligen en efterlängtad utekväll efter alla jävulskap.

Fina bilder hörrö!

2010-11-20 @ 11:19:21
URL: http://lillavitsippa.devote.se
Postat av: rebecka

sv: haha så det kan gå! jag var på yaki-da. det var faktiskt supertrevligt. kanske lite väl mycket folk om något.

menmen det löser sig alltid oskar!

2010-11-21 @ 16:10:21
URL: http://lillavitsippa.devote.se
Postat av: rebecka

svvvvv: OJ! fyfasiken vad sjukt! Det är helt stört faktiskt.

2010-11-21 @ 16:42:03
URL: http://lillavitsippa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0