-



2008 - Juni
Åker tåg genom vackra Tjeckien
på väg mot något nytt, något land
Slovakien, Bratislava

2008 - Juli
Jag skjuter iväg skott på trehundra
eller fyrahundra sekunder när jag är ensam
när jag är rädd.
Jag skjuter sönder Berlin, Bratislava, Prag
Husen, människorna
de vackra, de fula

2008 - Juli
Förstorar du upp bilden
de tusen gånger du är värd
att hatas för,
kommer du se allt det
du tidigare aldrig vågat se,
det du tidigare aldrig kunnat se.

vad du inte vet
är att jag vet
precis vad du vet
jag vet allt det du är värd att hatas för

2008 - December
Everything is about to end, everything


det var fint, jag var sexton

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla duktig va.



sv: NEEEJ! det är officiellt FÖRBJUDET att kolla igenom det gamla arkivet! haha. men ärligt. var ju verkligen så liten..

2010-12-02 @ 16:17:35
Postat av: Anonym

/rebecka

2010-12-02 @ 16:18:14
Postat av: filippa

vaaa??? vadå första!?

2010-12-02 @ 23:43:43
URL: http://benjy.blogg.se/
Postat av: a

såg dig på scandinavium med jasmine, har sett dig på hennes blogg och det enda jag vet är att du skriver de mest fina saker som gör mest ont.

2010-12-03 @ 18:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0