-

drömmen om Tirana
har levt ända sedan du var ung
och jag minns hur du visade fotografier,
ni log och det var ni två

jag frågar mig dagligen
om det verkligen är du,
eller om det kanske är jag?
om det är du som saknar mig
eller jag som hatar allt?

genom era ord, era berättelser, era minnen
har jag ärvt drömmen och en dag
det lovar jag dig
så blir du min, jag drömmer om dig varje natt

jag kräver inget svar
för vad som än är sant,
lovar jag att det en dag skall bli du och jag,
hjältarnas stad och syndernas stad








Kommentarer
Postat av: Siri

Men tack, vad fin du är. Färgade håret för ett bra tag sedan dock. Men ändå :) tröjan är det mysigaste på länge :)

2010-12-06 @ 21:16:01
URL: http://artelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0