Vilka är kring mig?

Kvällen igår var SOFT!! Trodde väl från början att det skulle bli segt att inga kunde vara med, att bara jag och Gittan skulle leka, men INTE DÅ! Jag och Gittan har alltid fett me tjockt och Joei hälsade ju senare på. Att vi inte pallade dra till Alingsås var väl ganska nice. Det var härligt på något sätt, att dricka folköl och liksom inte bli jobbigt packad och folköl är ju fanimig det finaste som finns. Vi satt och rökte i mitt växthus, fett soft asså, kan säga att det verkligen inte är sista gången jag hänger där, sjukt nice! 

I sommar kommer dagsvärmen hänga kvar i växthuset när natten, mörkret kommer och jag kommer kunna spendera mycket tid där. Sommaren är närmare för varje dag, timma, minut, sekund, som går och vi börjar hitta lite vårtecken. Solen tittade fram häromdagen till exempel och jag har sett några bdb-töntar, s.k. "Fotografer", som lagt ut bilder på vårblommor som de tagit. Kommentarerna är typ "Nice Pic", "Åååh Våren kommer, så hiiiimla fint" osv. Jag orkar inte sån skit så blommor kan ni glömma att få se. Dessutom har min DjävulsAllergi börjat och jag kukar våren nästan mer än jag kukat vintern, FY FA-AN asså, det är fett osoft att vara människa.

I morse vaknade jag upp lite bakis, vilket är jävla stört, eftersom jag inte drack speciellt mycket. Jag hängde kvar hos Elin en stund, spelade på hennes nya gura, drack sjukligt gott te och kollade på film, sedan drog jag mig hemåt och träffade Arvid. Självklart började fanskapet bråka med mig och jag ORKADE verkligen inte, så jag puttade omkull honom. Han blev sur.
Jag har sedan segat hela jävla dagen fram till typ 6, då jag tvingades följa med på en jävla middag som var ganska pain, eftersom människorna där, helst pratade Melodifestivalen och Let's Dance. Jag ville mest dö, fick huvudvärk och massa god mat. Utan maten hade jag tagit livet av mig. 
Vid 9 fick jag dra därifrån och gick hem, gjorde min awesome choklad: Bryt två-tre rader choklad i små bitar och häll över varm mjölk, sedan låter man choklade smälta, AWESOME!

Snart skall jag titta på Pulp Fiction eller Slumdog Millionaire, får se hur jag gör, är KEUKIGT trött så jag får se. Kvällen igår var grym, tacktack.

Kärlek och respekt, till mina älskade människor, 
ni behövs när min allergi är som värst,
puss oskr

För att visa hur nice Köpenhamn skall bli,
lägger jag upp följande bild, som heter "København"


Kommentarer
Postat av: ellen

puss

2009-03-08 @ 13:51:38
URL: http://dancetotheradio.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Saknar dig så mycket Oskar.

2009-03-11 @ 00:21:50
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: Susanna

sötis

2009-03-11 @ 20:58:53
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: ville hej hej

snart är det oskar/ville-tajm känner jag, skehehehehehjjt nästa vecka? hör av dig, pusss

2009-03-12 @ 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0