vi skrattar gott och läser högt ur exportstatistiken

Dagen har inte bara varit fin,
den har också varit härlig, epic och bra skit.

Egentligen skulle jag väl ha pluggat, men fan det blev inte så och tur är väl det,
då dagen istället spenderades i vårsolen med Jaz. FA-AN inte dumt faktiskt, 
det var ju ett jävla tag sedan vi sågs på riktigt, att inte bara snacka utan att även också TAAALA!!

Sjukt soft var det iallafall, men saken är väl den att jag har rökt på tok för mycket de senaste dagarna,
och det är ju inte så jävla dumt egentligen. Vart jag vill komma, vet jag inte riktigt, men vad gör väl det.

Jasmin är en riktigt bra kvinna och jag sörjer lite över att vi aldrig ses längre,
men kanske att det inte bara är värmen och glädjen, som kommer med våren,
utan fina människor också.

Vid halvsex drog jag och repade och det var SJUUHUUUKT nice, visste väl inte riktigt hur det skulle gå,
då Sven för första gången skulle vara med och han kan ju vara fett aggressiv...

Men det gick jävla bra och han fick endast EN GÅNG, mord i blicken, 
då de koola metalbarnen kom in och störde för tredje gången. 
Jag satte ett grymt gött solo och jag blev så glad heh

Anyway, till saken våren är så sjukt härlig och den skrämmer bort min kyliga deppighet.

Kärlek och respekt
till vänner och värda männskor,
ni får mig att fortsätta gå framåt
peace out.

jazgurl


håret,


oskr





Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur vågar du stava mitt namn utan E???? är du go i hela huvudet eller?!?!?!?!

Nästa helg = öl i solen.

2009-03-17 @ 22:46:13
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: oskr

heh, faktum är att jag vet att du stavas med E, men jag har liksom blivit beroende av att skriva jasmin.. visst! öl nästa helg blir perfekt!

2009-03-18 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0