Västeråset

Hej mina kära låtsasvänner, detta inlägg tillägnat åt Alfred.

Helgen spenderade jag i Västerås och det var verkligen bra. På vägen upp tänkte jag att det kanske skulle bli lite stelt och svårt, eftersom jag inte hade pratat med Moa på typ 4-5 månader. Men eftersom hon var så överdrivet grym, så vare fääärskt nice.

Vi gjorde mest ingenting, typ pratade, sov, tittade på film, jag sov, fikade, fotade, pratade, snackade, såg två RIKTIGT bra filmer; Almost Famous och The rules of CiderHouse (typ), åt, rökte, hängde med Simone. Efter att ha kollat igenom bilder som Moa tagit på mig, var jag ganska liquid också.

Men det var grymt bra som det var och jag sov till 3 för första gången på typ 2 år, helt stört, borde fett sluta bestämma saker på helgerna och bara sova. Vi lärde känna varandra och resan och Moa, lyckades döda, eller fick mig iallafall att glömma, min vardag. Självklart fanns den kvar när jag kom hem, men Moa gjorde nog allt lite mindre grått, precis som Frida sa...

Nu har jag svarat på en liten folkpartists liberalismkommentar och fnissat lite åt naiviteten, jag har ätit och skall snart repa med min kära herr A.

Bilder från helgen:

Töreboda Station, väntade på tåget här i två timmar, ganska värdelöst.



M:


S:


Tunel:


Svampen:


M:


Smoke:


And it's a falling down, it's a going home...



Borta bra men hemma bäst? Bullshit!

Så fort jag gick av tåget i Göteborg, 
kände jag att jag ville lämna igen,
jag orkar inte alla gråa dagar.
Jag har saknat två personer, puss


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Blir nästan arg, klart du älskar GBG. ÄR DU GO I HELA HÖVVE ELLER????

Har saknat dig med älskling.

2009-03-03 @ 16:55:03
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: ellen

ciderhusreglerna är så underbart grymt äckligt jävla fantasiskt bra

2009-03-03 @ 18:48:03
URL: http://dancetotheradio.blogg.se/
Postat av: simone

hahaha alfred :) har man börjat tänka på han försvinner han aldrig ska du veta! trevligt var det att träffa dej

2009-03-03 @ 21:09:24
Postat av: oskr

J: men va i helvete?? Göteborg är ganska pissigt at the moment?? det borde till och med en pessimistfitta som du tycka??

E: den var sjukt bra, men den Almost Famous var grymt bra med!!

S: enda de va gumman!!!! alfred in my heart ofc!!!

2009-03-04 @ 11:24:10
Postat av: Susanna

du saknade mig o jasse right???

2009-03-11 @ 20:57:41
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: oskr

heh

2009-03-12 @ 22:49:25
Postat av: Jasmine

Mig iallafall. Det gör du alltid baby.

2009-03-23 @ 10:10:11
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: oskr

klart jag gör, seriöst, saknar dig jasmin..

2009-03-23 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0