she is special

Ledig idag, har chillat, pluggat, hämtat mina ospräckta öl i skogen, lyssnat på sjukfet musik och annat soft. 

Anledningen till att ölen skulle vara spräckta, var att dom, som sagt var, låg i skogen och i skogen är det minusgrader. När öl (eller annan vattenbaserad vätska) går under nollpunkten, fryser den och som vi alla vet, utvidgas vätska när den fryser och därav skulle den utvidgas såpass mycket att den skulle knäcka burken när den vidgas. När ölen sedan tinas, sipprar den ur genom sprickorna som ölisen bildat. 

Men jävligt smart, som jag är, så lade jag alla öl i min ölgrotta och täckte över allt med massa löv, som antagligen isolerade dom, vilket hindrade dom från att frysa. För att fira detta, satte jag mig i solen och knäckte en Heineken, seriöst, så jävla bra!
Är fett glad för att de är välbehållna, även om de inte var många. Har nu 22 kvar och hoppas de kommer räcka länge.

Ska fortsätta plugga nu och antagligen skejta ikväll, feeeehett soft asså.

Här kommer lite bilder när jag sitter och snyggar mig i solen, hehe nej..








Kommentarer
Postat av: Anonym

vuxenpoäng på att knäcka en heineken i mars-solen! <3

2009-03-25 @ 10:35:30
Postat av: Anonym

//vilhelm

2009-03-25 @ 10:36:11
Postat av: oskr

tack bebe

2009-03-25 @ 19:16:22
Postat av: plusljud

varför la du ölen i ute skogen? har du inget kylskåp, kvinna?

2009-03-28 @ 15:15:35
Postat av: oskr

nej, pappa har, han gillar inte att jag dricker öl, vet inte varför

2009-03-29 @ 16:24:22
Postat av: plusljud

sådant suger. jag brukar ha mitt vin på mitt rum. tänk om någon hade snott ölen från skogen!!!!

2009-03-29 @ 21:22:03
Postat av: oskr

nä, ja har en ölgrotta och sånt händer inte i tollered inte, här kan man vara go och glad!!

2009-03-29 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0