helg, helg, helg...

Ännu en awesome helg, jävla bra grejer asså, dock en del stress, det sög lite.
Men nu...

Fredagen började med att ingen sjuksköterska tog 7 ml blod från min kropp och det var ju bra, har fått nog av blodtjuvar på ett tag. Började vid 12, men åkte till skolan en timma innan jag behövde för att lämna lite paket och lite plugg och lite chill och lite objekt för stirrande tanter (de tyckte jag var helt jävla sjuk i huvudet, som chillade solen i t-shirt)

At the school, matte, samhällsprov, engelskaredovisning (sög kuk), stress, leta efter påse, hittade ingen, fy fan så jävla surt för Jasmins kompis, fixa folköl och LM Red Label.
Åkte sedan hem, gjorde en fehee-e-tt god pizzadeg och chillade och stressade och chillade igen. Småttingarna E, F och A kom till mig vid 7 och vi drog ner och bastade.

FY FA-AN asså!

Det har seriöst ALDRIG varit så sjuhuhuukt jävla härligt att basta, basturuset var typ 4-5 gånger bättre än den bästa nikokicken någonsin och det höll i sig i typ en kvart!!! Ingen av er dödliga förstår väl detta, men det var heeeelt galet bra.
Follar och starkisar nere vid bastun och jävligt värda människor, kan knappt bli bättre!!!

Vi drog hem till mig och Elin hälsade på. Vi bakade världens godaste pizza, sjuhuukt mycket ost och svamp och ugnen och biten och gommen och smaken och känslan och drömmen.
Fridis hade också bakat morotskaka som till och med var BÄTTRE än pizzan!! Morotskakan förgyllde kvällen och min mage var så full att jag nästan ramlade omkull.

Vid halvelva drog Ellen hemåt och strax därefter drog vi hemifrån med. Fridis och Andreas gick hem till F och jag och Elin gick till dämmet och chillade och drack öl och rökte och regnade och frös.
Efter ett tag gick vi till henne och kollade på två filmer, sen somnade. 

Dagen efter hade Elin dragit och kvar fanns jag och Elins underbara mamma. Vi snackade lite konst och foto och lite annan kulturivitet och sedan gick jag hemmåt. Det snöade.



Ellen, staden.
Vi, hon och jag, köpte jacka, eller hon bestämde och hjälpte och var lite salesment-tjej och jag betalade. En svart vårjacka av tyg blev det och det finns en skattkarta i den!!!

Vi gick till Fröken Olsson och delade en kaffe och rökte lite och så och sen pratade vi massa, om saker mellan himmel och jord, precis som man brukar göra.
Jävligt mysigt och Ellen är grym idag åker LillAdde till fjällen och kvar blev jag.

Jag gick av på Partilleperrongen, träffade Mitzi. Vi snackade lite.
Drog mig bortåt ett gärde och knäppte lite vårbilder.



Earth Hour.
Jag gick ut och fotade och fann ett kolsvart Tollered, så när som på några idioter som inte ville förstå.
Knäppte lite häftiga grejor och jobbade en del med det gula ljuset från gaslyktorna, fast gatlyktorna då.
Ni kommer se. Ni kommer förstå.


No Country For Old Men
Elin kom över när jag kommit hem och vi tittade på en actionvästernkomedifinrulle. Den var sjukt bra, vi åt chips.

Plötsligt ljuder The Struggle Continues och jag trodde det var arvid som spelade lite musik, men det var min lur.
Fridas mobil hade ringt mig 3 gånger och utanför på min trottoar stod tre flickor. Jag och Elin gick ut och snackade lite med dem. Plötsligt gick jag in och hämtade 7 öl och flickorna fick 5 stycken och jag fick 2. Fast senare skulle det visa sig att jag hämtade 3 stycken till, till mig.

Vi rökte, drack, lyssnade på musik och sedan vinglade vi lite på gatorna. Det var mysigt och jag gick runt och skvätte lite revir i vår by. 


Vi hamnade hos Filippa och jag drack Grappa (tror jag). VI pratade lite och jag visade upp min tvättbräda/ölmage och vi pratade lite till. Sedan körde hon ut mig och Elin på gatan. Vi hamnade hos mig och vi tittade på filmen tills jag somnade av ren utmattning. Klockan kan ha vart halvfem.


Vaknade lite imorse och ingen bakis, fast jag tackade nej till att övningsköra och pappa frågade om jag var bakis och jag sa nej och fnissade lite.
Vi åt familjefrukost och pratade lite politik och sånt, det var bra.
Resten av dagen har försvunnit och nu är klockan fem, tror jag. Jag har fipplat fram och tillbaka lite med tiden idag. Visste inte riktigt vart man skulle ställa klockan, om det var fram eller tillbaka, 1 timma, halvtimma, minut, tillbaka?
Pappa hjälpte mig och nu är jag hungrig. Här kommer lite bilder, snart skall jag färga håret. 


Massa kärlek till mina vänner
jag älskar er och det är oftast ni,
som ger mig hopp.


E



Våren hälsade på






På fredagen & lördagen 
såg jag dubbelt ibland








denna gång,
var den absolut sista gången
som du svek mig,
ta mig för givet och 
jag är för dig
förlorad. 

  

Kommentarer
Postat av: sandra

gillar den nedersta bilden, snyggt ljus! :)

2009-04-18 @ 11:50:35
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0