fett färsk dag

Sjukt soft dag, man... 
Har haft studiedag idag och hängt med Ellen mest. Fikade på Da Matteo, deras Caffé Latte Choklad, hade seriöst fan kunnat dö, eller iallafall kunnat döda, för den, så sjukt jävla god. Vi gick till Weekday och jag hittade ett par assjyssta jeans för 100 spänn, Ellen är grym att kolla på kläder med, hon är lätt mannen asså och att hon dessutom skall sy upp dem för mig.

Det är HELT jävla sjukt, de två senaste gångerna jag har varit inne i affärer för att köpa kläder har det vart soft och jag har inte fått min vanliga trängselångest, där att svettas, få panik och allmänt hata affären, alla människor i den och tillståndet, inkluderas. Det har varit liksom helt okej, fett tomt med människor, ingen kö och sköna priser, fan det är sjukt läskigt. Kanske att jag håller på att förvandlas till en ordinär, jävla konsumtionsmänniska. Någon måste rädda mig därifrån.

Efter klädaffärerna, drog vi upp till utsiktsplatsen vid kungshöjd, med kaffe och lucky strike, yäh. Sjukt fint, soft och vårväder, kallt, men ändå vårigt. 

Börjar få lite pepp och tro på livet, nu när våren kommer.
Kärlek till alla värda människor, ni behövs,
puss oskr


E:


E:


Vår, Göteborg:


Kommentarer
Postat av: ellen

orka att jag är så sjukt ful.

2009-03-07 @ 12:18:34
URL: http://dancetotheradio.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Orka att Ellen ser så jävla fel, blir fan arg.

2009-03-07 @ 16:03:55
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: oskr

Ellen, gumman, du är den vackraste människa jag vet<3

2009-03-07 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0