epic helg

Helgen har verkligen varit grymt bra, även om jag surade ihop lite på lördagen, men det löste sig!!

På fredagen drog jag och Elin först hem till sanna och så, sen till Norsesund, där Elins heliga faders band, Ya Ya Men, spelade. Sjukt bra grejer. Verkligen, vissa låtar var jag helt lyrisk, jag rös liksom, det var verkligen helt galet... 
Gitarristen i bandet bad mig fota bandet när de spelade, med hans kamera, och de flesta medelålders män och kvinnor i vår by Tollered inklusive Jasmin, vet ju hur det ser ut, eftersom jag fotade pappas band också hehe. Denna gång var jag dock betydligt nyktrare. Men vad fan hjälpte det? Ljusförhållandena var allt annat än gynnsamma och nu efter att ha kollat igenom bilderna, drar jag slutsatsen att bilderna blir bättre när fotografen har alkohol i blodet.

Inget att sörja över, då bandet ändå var så galet bra. Fick en cd av Ingo också. Sjukt nice. 
Drog väl hemmåt vid halvett eller så och vi orkade inte dra till Sanna igen.

I lördags drog jag in till staden för att träffa Jasmine, och hoppade ur bilen klockan HALVETT på Hising Island, där Arvid skulle göra en tenta. Jag promenerade runt lite på Hisingen och fotade analogt (asfett) i väntan på att Jasmine skulle pallra sig in till stan. Tråkigt nog fakkade allting upp sig och Jasmine kunde plötsligt inte träffa mig, jag blev ganska sjukt jävla sur och borde blivit ännu surare om det inte hade vart en, i övrigt, så jävla bra dag. 

Japp, så jag drog hem igen, var hemma i två timmar, 3-5 och åkte in för att möta Jasmine igen vid sex när hon fixat lite stuff åt mig. Vi träffades, stressade, åkte buss och sedan åkte jag till Mitzi, fett synd. Hade inte bangat spenda lite mer qualitytime med jazzzzz. När jag kom till Mitzi började jag och vi knäcka follar och titta på melodifestivalen. Jag fattade mest ingenting, men fel låt vann tydligen. Sjukt soft kväll asså, Sven, Mitzi, Elin, Inka och lite Sanna fanns där, grymt bra kväll. 

Idag vaknade jag upp utan minsta huvudvärk, glad och så. När jag gick upp, stod Mitzi och Elin och stekte pannkakor!!!! Sjuuuuhukt vad glad man blir när man hittar två toppenkvinnor som gör riktigt kvinnogöra? Laga mat åt männen. Sven vaknade sen (rimmet) och blev antagligen lika glad som jag. Vi satt ute i vårsolen och åt pannkakor och allt var så sjukt fint, mysigt och så. Seriöst dom goaste pojkarna och flickorna som finns. 

När jag kom hem, jobbade jag med väggen, den är näästan helt färdig nu och det är så jääävla bra, nästan lika fint som folköl. Sedan drog jag och pappa ut och övningskörde, grymt nice, det gick bra och jag är gaaalet bra på att köra heh.

Sedan pysslade jag med inredningsuppgiften, borde vara kul, men det sög ganska hårt. 

Nu ska jag sova feheett mycket,
godnatt och puss,
kärlek och respekt till mina finaste vänner,
det är ni som gör mig

Blev nästan farligt glad av att se Sven,
mötet resulterade i en hel del nattliga aktiviteter.


ÄLIIIN, VÅRSOLEEEEN!!


orkar inte ladda upp fler bilder nu, kanske kommer sen, pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0