the photograph

Idag har jag, sovit väldigt länge, 11 timmar. Efter igår stupade jag fan vid 12, så jävla bra. Sedan åkte jag, med joei, in till Götet, för att kolla på The Photograph med han och Frida. Filmen var väldigt fin, långsam och väldigt lugn. Det var en bra film, den var okej, typ, den var fin, typ. Sedan fikade vi med Filippa, väldigt snabbt, satte oss på tåget. Pundhuvena på västtrafik hade konstigt nog, lyckats ställa ett jävla tåg framför det tåget vi satt på och dumma som de är, kunde de inte öppna det tåget som var framför, så tåget vi satt på var instängt liksom. Jag tyckte det var sjukt att västtrafik är så jävla körda. När vi kom till Floda, hann vi knappt med bussen och jag var hungrig som FA-AN. När jag kom hem tryckte jag i mig köttgryta och pasta, med massa mjölk och sedan åt jag ett halvt paket glass till efterrätt, sedan var jag go och gla och lönn.
Nu är jag soft och körd, puss


Själva biografen var fett fin och färsk och nice, puss



Kommentarer
Postat av: aj

Tjena Zafir! Haha fan va jag älskar det namnet!

Ja länkar dig nu från min blogg , så jävla ofthehook



Snygg bild förresten

2009-01-27 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0