dagen igår, dagen innan idag och idag, dagen efter igår

Dagen igår var ganska wack, lite störd. Jag var typ opepp hela dagen, missade tåget, somnade hela tiden till och från stan, jag tänkte; det suger! Men sedan mot kvällen när jag var på väg hem till Jasmine, klunkade jag en RedBull och blev fan asigt pigg och pepp, så jävla nice. Så jag skulle på maskerad och skulle vara hiphoppare, sen gubbe, sen hipphoppare igen, sen glitterpoppare och sedan slutade det med att jag stod där helt brunsminkad till Kanye West!!! AWESOME!

Jag var lite FÖR packad igår och kvällen var jättekonstig. Vi kom till Samanthas place typ halv8, tiden gick assegt, så jävla gött vare. Men sedan när jag började bli packad började tiden gå snabbare och snabbare och det var helt sjukt. Jag satt och snacka politik med Joel och Therese (fattar inte hur jag minns namnen, anyway) sedan helt plötsligt var jag ute och stod och tjöta med massa brudar som inte ens vart där innan, sen efter ett tag, vaknade jag upp i badkaret, och WAAAHHH. Jasmine frös, klockan hade blivit typ halv5 och jag måste fan ha sovit en halvitimma typ i det där jävla badkaret. Jag ledde hem Jasmine, hon ledde hem mig och jag drack en liter vatten.

Vaknade upp i morse och HERREJÄVLAR vilken baksmälla, seriöst helt jävla sjukt. Så jävla ont i huvudet, mådde så jävla illa, spydde som FA-AN typ 3 gånger på 20 min. Jasmine lagade frukost, vi åt, jag sa hejdå. På väg hem köpte jag två pommesfritestallrikar som jag lönnade på tåget. Så jäääävla nice, kom hem, farsan fråga om jag var bakis och han hade typ ringt 3 gånger igår, som jag inte ens minns och han sa att jag lät nykter, så det var fett soft.

Klockan är 19.23 nu och jag har fortfarande så jävla ont i huvudet och mätt som fan. Farsan hade gjort hamburgare, han e änna go den gubben. Jasmine är epic, grym. Kvällen var grym, det var den lätt, men jävla konstig.

Här kommer bilden som bdbtöntarna inte lät mig ha, jävla pussys, för mycket hud, vafan då?




Kommentarer
Postat av: suzie

WOHO

2009-01-25 @ 13:06:55
URL: http://susanlee.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag håller verkligen med.

Kvällen var ju bra, tycker jag iallafall. Men helt jävla sjuk.

2009-01-25 @ 15:41:11
URL: http://rank.blogg.se/
Postat av: oskr

S, J: Haha det var ju joei som rapporterade denna bilden, hahahaha skön kilä

2009-01-25 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0