mitt lov ...

mitt lov har varit TJOCKT fett, allt har vart sketbra..
hängt med dom absolut skönaste männskorna, 
träffat männskor jag kanske inte brukar, 
jag har försökt esteta lite (det har gått sådär, min tumme är oftast i röven, får aldrig tummen ur röven), 
jag har inte druckit NÅGON alkohol (lite stört, men ganska skönt), 
jag har återigen vart med jävla bra männskor, 
älskar verkligen dessa männskor,
jag och johä har snackat ännu mer om att vi måste starta bandet på riktigt,
jag har fotat öööh?
fikat, DOCK spendat oerhört få slantar, det är så jävla bra,
jag har, faktiskt, saknat storebror en bit, 
jag har inte träffat några männskor jag borde träffat,
jag har saknat emelie och trott hon dragit på riktigt,
jag har velat lämna detta landet 847 gånger,
jag har skrivit en "inne och ute"-lista baserat på mitt liv,
jag har gått och lagt mig tidigt, dissat två fester, BARA för att jag trott jag skulle jobbat (inget jobb, inga pengar),
jag har haft diskussioner med en sven,
jag har nakenbrottats i snön,
jag har raggat members till bandet, det har gått fett bra,
jag har blivit dissad, men va fan gör det, när det finns sjukt sköna andra männskor??
nu har jag mest ont i knät och försöker deppa för att det är Alla Hjärtans Dag, men jag kan verkligen inte, för det är så fjolligt och löjligt allt det där!!

min "inne och ute"-lista kommer komma upp någon dag och anledningen till denna uppdatering beror på att jag lovade mig själv att "blogga" på lovet, även fast jag hela tiden visste att jag inte skulle klara det.
Jag mår bra, jag har nån störd pepp i kroppen som sträcker sig ända nerifrån tårna, upp till kukroten (bästa ordet) och ända upp till min kalufs, no idea varför? 
Längtar till västerås och köpenhamn, biljetterna är kirrade nu!

Update: Hann inte lägga upp skiten igår innan jag drog till Åke, sow, kommer nu! Awesomekväll igår!

Bilder från lovet, fett med "egopix", men ni gillar ju de och komihåg; 
LIVET ÄR EN JÄVLA FEST och om det skiter sig, SÅ VÄRMER FYLLAN BÄST!!!








              



        









Kommentarer
Postat av: ellen

sötoskar

2009-02-16 @ 16:33:41
URL: http://dancetotheradio.blogg.se/
Postat av: JÖLLI

älskar bilderna

2009-02-28 @ 23:49:02
URL: http://mrssinatra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0