kan inte och vill fan inte

Dagen var fan bra i början, blev sämre när bilden började, när vi skulle måla stilleben med kol och därefter förstöra skiten med gauchefärg, DET tycker Audi är bra.
Dagen blev ännu sämre efter jag käkat och fick bitchigt jävla ont i magen, gick till biblioteket för att plugga, men självklart funkar inte det trådlösa internethelvetet, vilket gjorde att allt jävla plugg jag skulle göra, inte kunde göras. 
Sedan franska, inget behöver sägas, det är så jävla tråkigt och alla vet det.
Proppfullt jävla tåg hem, med sjuka jävla ungar som självklart skall smitta mig, just nu när jag blivit frisk. iPoden urladdad och skrikiga ungar, jävla massa skit när jag kommer hem och nu ligger jag här med feber.
Fan kunde livet vart härligare? ja.
Jag börjar förstå Pst/q's oerhört deppiga och destruktiva låt; Vill Inte/ Kan inte. 
Sjukt bra att lyssna på, sådana här dagar, eftersom man lättare låter sig hata alla jävla männskor då.
Lyssna på den låten, så kan hatet kanske växa sig större, i detta jävla skithål, kallat Sverige.

Vissa säger att Jorden omöjligt kan ha en baksida... Bullshit! Sverige är det definitiva svaret.


Kärlek till vänner och värda männskor; 
ni ska inte lyssna på min destruktiva skit. 
/oskr





Kommentarer
Postat av: filippa

är du arg på mig för i lördags eller något? och om du vill kan vi väl träffas? puss på dig och krya på dig med

2009-02-16 @ 23:03:10
URL: http://youthnovels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0