fortfarande sickman, men nu med rött i ägo

Jag är: 
Även idag sjuk, har lite ont i halsen, låter tjockis och snuvig som fa-an. Men jag är ju inte killen som är långvarigt sjuk, så jag är fan tillbaka på benen snart YAMAN och med lite musik går allt så jävla bra!!! Laddade in en gammal skiva till datorn, med Ska'L Man, ett jävligt gött Ska-band. Detta för att få lite go sommarkänsla i min sjuka lya.

Kan säga att det gick bra som fa-an, efter 5 minuter dansa jag runt i kallingarna i hela huset, till den underbara jävla musiken. Jävla bra grejer asså! Castlewood är ju den absolut bästa låten, typ såhär:

"Summernight, goin out, ist no problem in sight. 
Sun goes down through the ground, 
say, say, can't you see that I'm freee yesai, always wanted to beeaii, 
Summertime, feelin fine, drink abit too much wine ohnooo, 
and singing this sweat melody onada melodyy, 
and even fool around in a park even late after dark, 
then goin home, not alone, see the uprisin sun yoo!!"

Låter sådär, men seriöst, så jävla färskt, så jävla pepp i det fittiga Sverigemörkret, tack för den jävla svordomen, puss.

Okej och till råga på hela helvetet, eller som Jasmine skulle säga: "Du är en mörk och svår jävla bög, oskar" , så fick jag något rött på posten. Och för en gångs skull var det inte min månatliga menstruation, vilket det tråkigt nog är alltför ofta, utan något mycket intressant och mycket litet, i ett mycket stort gult brev. 

Vad som var inuti detta gigantiska vadderade, rekommenderade, gula, uppsvällda brev, var då en liten, liten vit låda och i denna kunde man då finna något rött, något rött som i sin tur skulle kunna ha innehållit en hel del musik o. dyl. 

Men den var dock tom och skulle i nördiga jävla teknikkretsar kallas:
En iPod Nano av fjärde generation med ett lagringsutrymme på 8 gigabyte, med diverse förnödigheter, såsom spel, videouppspelning, stoppur, klocka anteckningsblock och självfallet också musikspelare.
Eller kanske av min pappa: "Ännu en pryl för er jävla pryltöntar" 

Jag håller med, käre far, visst fan är jag sjuk i huvudet och visst tror jag på något sätt att jag kanske skulle bli lyckligare. Men i verkligheten, så tänkte jag; 
Att mina jävla gråa dagar kunde få en liten färgklick i form av en röd iPod Nano. 
Att allt jävla white noise jag dagligen hör, skulle få lite Ska, som omväxling.
Skulle det göra så mycket?
(angående deppigheten över, så igen; eller som Jasmine skulle säga: "Du är en mörk och svår jävla bög, oskar")

Jag är lurad, jag är en liten hamster i det stora jävla hamsterhjul vi alla springer i, kallat "Den härliga Kapitalismen".
Men jag är dock en snygg, sexig liten hamster, med röd iPod nano och Ska i skullcandylurarna.

puss 



Kommentarer
Postat av: ellen

scullcandy är mer gay än ipod. och min ipod har dött :(

2009-02-06 @ 12:16:36
URL: http://dancetotheradio.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hahahaha, jag har väl aldrig sagt så?

Eller kanske. Borde iallafall börja.

2009-02-08 @ 11:19:51
URL: http://rank.blogg.se/
Postat av: oskr

du borde fett börja jaz!!

2009-02-08 @ 17:36:33
Postat av: Susanna

snygg sexig hamster är du foshoe

2009-02-08 @ 18:17:01
URL: http://diskobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0