helgggg

Fredagen var fett värd, skönaste männskorna, folköl, vitt vin, cig, vattenpipa, invandrarpolitik, gräva-bort-skåne-men-först-plocka-hem-Timbuktu-snack, hemvinglande och annat fint.

Lördagen var mest störd och fin, vaknade upp lite bakis och Arvid åkte och köpte pizza till mig, fin kille asså. Käkade, fotade, spelade gitarr på verandan, utåt och skejta, vilket var sjukt jävla härligt!
Gled runt lite, skuttade lite, Ellen kom till mig vid... fem tror jag? Vi satt i solen och rökte och drack kaffe, väldigt, väldigt fint. 
Halv7 lutade det åt att sticka, så vi hooka upp med Frida, hemma hos Frida och drog till dämmet och öppnade upp.

Vi drog till Filippa där en hel del andra var och efter ett tag drog vi vidare, in mot staden. Träffade älskade lilla GulleSven, Åke och Sanna, sedan hoppade vi på bussen, gänget. Vi missade första tåget och började istället snacka med nattvakter och andra jävligt softa människor. Pratade droger med en dreadkille, asgo var han. Han älskade att jag var så emot droger.

På tåget fanns jävligt dryga människor och jag satt på ett bäbisbord och under fanns ungdomar. Snackade med lite olika och jag fick en folköl av Matteo. Chillin at the villin, vi kom fram och jag träffade en gammal vän som jag snackade lite med. Sedan blev det UJ, mycket folk och en vakt som trodde jag hade fejkat stämpel, men jag snackade mig ur. Go musik och goa människor, bl. a. Elins syster, schillerskabarn, Jasmine och min älskade kusin!! Blev färskt glad över att se henne.

Sedan började massa saker hända, jag började bli ganska full, efter 8 öl och en Smirnoff Ice, fyllan kom som ett slag i ansiktet. 

NÅGOT
JÄVLA
SVIN
grejade med Julias drink och hon mådde sjukt dåligt, Frida ringde efter ambulans och jag blev galen till slut, vilket resulterade i att jag skällde ut Jasmine och kusinen, lite dåligt samvete för det. Men jag var och ÄR så jävla arg, jävla svin, hade nitat dom om jag visste vilka de var.

Blev fullare och fullare och till slut skulle jag och Ellen hem, spydde på spårvagnen HAHAHAAH jag är ett jävla svin jag med. En kille på vagnen kollade på mig och sa; 
- Sicket jevvla svin asow..
Haha, så jävla fett. Tågresan hem gick galet snabbt och jag och Ellen käkade lite och hon fick min säng, vilket gjorde att jag var tvungen att sova på marken.

Vaknade upp i morse och var pretty B, men familjen var lugn och Ellen drog vid elva, så det var lugnt. Gemensam frukost 11.30 am och det var nice att träffa Arvid och mamma, eftersom dom kommer hem på typ onsdag?

Go, störd, full, fin helg, tack till alla fina människor.
Framförallt till Ellen för att hon hjälpte mig så igår och inte hatar mig, heh.
Peace Out  

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Du ger aldrig din säng till mig, haha

2009-04-05 @ 15:34:01
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: oskr

men vi delar ju säng bebe hahahaha

2009-04-05 @ 19:02:24
Postat av: anna

om du menar hejmoa, så är svaret ja!

2009-04-07 @ 16:25:13
URL: http://agarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0